OkCredit Online Business Apps tarafından Android için tam sürüm bir uygulama.
Maaşları ve ücretleri yönetmenin, ödemeleri zamanında almanın ve bordro maliyetinizi düşürmenin en iyi yolu budur. Ayrıca zamanında ödeme almanıza, çalışanların elde tutulmasını artırmanıza ve çalışan verimliliğini artırmanıza yardımcı olabilir.
OkStaff nedir?
OkStaff , çalışanlarınızın tüm maaş ve ücretleri ile devam, izin ve diğer çalışan bilgilerini yönetmenizi sağlayan bir uygulamadır. Çalışanınızın kazancını, çalışma saatlerini ve daha fazlasını net bir şekilde anlamak için OkStaff'ı kullanabilirsiniz.
OkStaff nasıl çalışır?
İlk adım, e-posta adresiniz ve şifrenizle bir hesap oluşturmaktır. Bu, uygulamaya giriş yapmak için gereklidir.
Bir sonraki adım, eklemek istediğiniz çalışan türünü seçmektir.
OkStaff Attendance app Pagar hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer OkStaff Attendance app Pagar denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!